en tid har gått

Nu är det 1 vecka och 3 dagar sen lilla Jennifer föddes. Veckan som gått har varit väldigt jobbig, men nu går det iaf vissa dagar man inte gråter hysteriskt hela tiden.
Vi måste ju försöka få det så normalt som möjligt för Cordelias skull, och sorgen blir psykiskt sätt mycket längre om man gräver ner sig totalt.
Cordelia har varit på dagis i veckan precis som vanligt, vilket har varit en skön avlastning för mig å Jerry.
Vi fick världens finaste blom å ljus grupp av dagis & ett jättefint kort. & grannen var inne med en julstjärna oxå en dag. Min barndomskamrat Jennie har skickat ett jättefint kort, börja gråta när jag läste det högt för Jerry.
Jag vill oxå tacka för alla fina kommentarer här på bloggen och på facebook. Det är otroligt vad många det är som bryr sig, till och med personer jag inte träffat på 10-15 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0