jag blir så trött..

Bebisen å kroppen bara jävlas med mig hela tiden!
Fast just nu e jag väl mest orolig iofs.
Slemproppen gick ju igår, det kom så mkt att jag trodde hela hade lossnat, men i morse kom där lite till & det som kom idag luktade värre än helvete, typ ruttet ägg eller nåt. Så jag klev in i duschen å hade i princip duschat klart så känner jag hur nånting bara rinner ur mig i rasande fart, försökte titta ner om det var vattnet som gått men iom att det var genomskinligt så kunde man inte urskilja det från vattnet som redan var i badkaret.
Så jag ringde förlossningen & hon sa att slemproppen kan lukta illa om den kommer på morgonen eftersom man har legat still hela natten. & så sa hon att om det är vattnet som gått så skulle jag komma in, men eftersom jag inte har värkar ännu tyckte hon att jag kunde vara hemma ett tag till & se vad som händer.
När jag lägger på luren kommer jag å tänka på att jag inte känt några fosterrörelser sen igår på dan nån gång. Så det är väl mest det jag är orolig för just nu.
Jerry ska iväg på möte nu å då ska jag undertiden försöka hitta någon som ev. kan hämta Cordelia på dagis å nån som kan köra in oss.
Så får vi se hur allting slutar.
När jag vaknade i morse var jag helt övertygad om att även jag hade fel med att bebben skulle komma idag, nu känner jag däremot att det finns en möjlighet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0