tomt, tomt, tomt!

Idag är en sån dag där jag känner mig helt tom. Känner mig frusen å lite hängig, vill bara gå å lägga mig å svassa rundor i morgonrock hela dan. Tänker dock mycket på Jennifer å på torsdag blir hon 2 veckor.

Vill så gärna kunna spola tillbaka tiden och göra massa extrakontroller när jag var gravid åsså vill jag att dom skulle kunna se att hon var helt frisk åsså vill jag att dom hade kunnat sätta igång mig så hon hade kommit ut levande å levt lyckligt i alla sina dar tills hon blev riktigt, riktigt gammal.

Tyvärr måste man bita ihop å försöka gå vidare, för hur mycket jag än önskar så kommer hon inte tillbaka. Men det känns så orättvist att vårt barn inte fick en chans att leva.
Lixom vad har hon gjort för att inte förtjäna att leva? Så många frågor man aldrig kommer få svar på =(
Men förhoppningsvis får vi lite svar på våra frågor när vi ska träffa doktorn den 20:e januari. Då ska alla provsvar ha kommit å jag hoppas verkligen att det finns en ordentlig anledning!
Men över en månad dit så det är en fruktansvärd lång väntan.
Hade det bara inte varit juletid så hade ju allt gått mycket snabbare. Inte för att jag ser fram emot begravningen men jag vill gärna veta vad det var som hände min flicka & det vill jag veta NU!!

I morgon ska vi iaf på tillväxtkontroll med Cordelia =) Var så längesen sist vi va på det så det ska bli spännande å se hur mycket hon växt detta året som gått. 18 månaderskontrollen var ju sist å den va vi på 4/11-09 å då var hon 84cm lång & vägde 12860gr.

Kommentarer
Postat av: Helena Nordberg

Hoppas verkligen att ni får svar och även om ni inte får det så hoppas jag att ni kan få ro i själen sen.

Stor kram!

2010-12-14 @ 09:14:04
URL: http://hemmahoshelenaomajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0