buzzador

                                                 


Då har även jag tagit mitt kloka förnuft till fånga och blivit en buzzador.
Ska bli spännande när man ska få testa något för första gången.

Jag tog även buzzadorutbildningen & klarade den med 1 fel så det var bra för att vara nybörjare å för att vara mig för den delen =)

Buzzador arbetar med marknadsföring genom att ge medlemmarna, Buzzadorerna, chansen att prova spännande varor och tjänster och sedan diskutera vidare med sina vänner och låta vännerna prova själva. Det kallas Word of Mouth marketing eller på svenska Mun till Mun marknadsföring.


Jag är en Buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster.

Gå med du oxå!
Glöm inte att ange alexbakar som rekryterare

www.buzzador.com 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0